Penat, Sedih & Merajuk

Wednesday, August 13, 2008

Salam,

Dalam minggu ini saja banyak kerja yang perlu dilakukan...penat, penat dan penat bila memikirkan tanggungjawab yang semakin bertambah ini. Mana nak fikir mesyuarat, kerja yang semakin banyak dan perlu dipikul, dan macam-macam lagi.

Sedih sangat kalau kerja yang disiapkan tetapi tidak memuaskan semua pihak. Ada sahaja yang tidak puas hati. Saya sedih sangat bila memikirkan diri ini dipersalahkan walhal hanya benda yang kecil sahaja. Tambahan pula, pada masa itu saya yang perlu dipertanggungjawab dalam kerja yang dilakukan. Saya keseorangan...saya merajuk dengan seseorang, dia membuatkan saya menjadi kerdil dan terpaksa menanggung segala yang dipersalahkan...hati kecil ini begitu tersentuh apabila ditekan dan dipersalahkan.

0 comments:

Quotes

 

Hanna Jauhary | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates