Hari-hari yang akan mendatang

Sunday, July 27, 2008

Salam,

Hari ini saya memulakan kerja seperti biasa...banyak yang perlu dilakukan setelah dua hari bercuti..hmmm..kena bahagikan masa antara kerja antara dunia blog sebab sekarang saya sudah demam blog...banyak sebenarnya yang ingin diterokai dalam dunia blog ini..masih banyak yang perlu belajar. Hari ini saya mencuba pelbagai skin yang hendak digunakan dalam ruangan blog saya. Terdapat pelabgai pilihan yang menarik namun masih tidak kena pada keinginan diri ini. Akhirnya, saya memilih tema Butterfly yang berlatarbelakangkan warna hitam dan sedikit merah..walaupun ianya bukanlah warna kesukaan saya. Warnanya yang terang dan jelas membuatkan saya untuk menggunakannya.

0 comments:

Quotes

 

Hanna Jauhary | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates